25 lut 2011

Wydziergane ....

Jak się człowiek nudzi to przychodzą mu do głowy różne pomysły ... i właśnie ja się tak nudziłam, siedziałam przed monitorem komputera i sobie oglądałam takie tam różne strony z pięknymi zdjęciami, oj było co oglądać ... aż trafiłam na foto, na którym to był chłopczyk w pięknej, na szydełku dzierganej czapusi :-)
Tak mi się ta owa czapeczka spodobała, że postanowiłam wydziergać coś podobnego dla mojego synka ... co prawda nigdy nie szydełkowałam ale myślę, że poradziłam sobie całkiem całkiem :-)
Najważniejsze, że dziecię moje z czapeczki zadowolone ... i stwierdził, że dla taty też trzeba taką zrobić :-))






trochę Kacperek marudził przy robieniu zdjęć, uciekał do ciemnego kąta pokoju ... toteż fotki są takie jakie są .. :-)


5 komentarzy:

  1. Fantastycznie!!!! super czapusia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ehheeh, fajna:), to czekam na foto taty w czapie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I'd like to invite you to add your banner to our Digital Scrapbooking Topsite. It's free to sign up. Hope to see you there


    Free Digital Scrapbooking

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany... a czemu ja tych zdjęć czapkowych nie widziałam??? hahah... fantastycznie jak na 1 raz... ja już 3 sztuki wydziergałam i koniec na razie .. bo mi sie włóczka skończyła hahhahhaah.... kiedyś szydełkowałam wyszywałam ale jakoś mi przeszło teraz znów chętnie do tego wracam....

    OdpowiedzUsuń